22 Ekim 2007 Pazartesi



Merhaba,


Blogculuk da aynen, mutfak gibi, yemek kokusu, tencere tıngırtısı gibi, birkez kanınıza işlemeye görsün; kurtulamazsınız. Birine sığmaz olursunuz benim gibi, ikinci, üçüncüyü istersiniz.



İşte böylece, ilk bebeğim gastronot oldukça uzun bir yol aldı. Gastronot'ta daha çok, mutfağımda neler olup bittiğini anlattım. Kitchen-art'ta mutfak fotoğraflarımı paylaştım. Houte Cuisine'de ise, bütün bunları yaparken neler düşündüğümü, neler hissettiğimi yazarak; muftağın biraz felsefesine, biraz da psikolojisine değinmek istiyorum. Umarım hoşunuza gider...

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Sevgili Arkadaşım,

Hayırlı olsun yeni blogun. Sabırsızlıkla yazılarını görmeyi ve okumayı bekliyorum.

En kısa zamanda görüşmek dileğimle, kızları öp benim için.
Asuman

gastronot dedi ki...

Canım benim, sadık okurum :) öpüyorum seni

Papatya dedi ki...

Ne güzel, yepyeni yazılar geliyor desene :)

Herşey gönlünce olsun canım kardeşim :) öptüm!

Adsız dedi ki...

İnternete daha çok mutfak ve yemekle ilgili siteleri ziyaret etmek için giriyorum.Biraz geç oldu ama sizinla tanıştığıma çok sevindim.blogunuzdaki tarifler de çok güzel.